2011. január 16., vasárnap

Életjel *-* + nem kell tőlem félni xD

Sajnálom hogy már vagy 1 hete nem írtam de alig voltam gépközelben :S. A cseréket mindjárt kirakom csak előbb egy kis blog:
A héten nem volt semmi érdekes: unalmas órák, millió doga. Matekból épp hogy csak megadták a hármast :/. Szép teljesítmény részemről xD. Még nyelvtanból leszek hármas ami egy cseppet sem érdekel, a többi tárgyból mind 4-es.
Az oldalra visszatérve:
Szeretném megköszönni ezt a mostani több mint 80 látogatót egy hét alatt (:. Ma meg is volt az első chattiltásom xD. Valami névtelen irogatott de nem baj. Itt üzennék vissza neki: nem kell tőlem félni nem harapok! Ezt arra értem hogy azért ha van bátorsága írni akkor névvel és linkkel tegye ne pedig ._. néven xD. De 2016-ig úgy is le van tiltva xD. Addigra meg sztem már nem fog írni de ha mégis akkor még 6 év xD. Köszönöm a sok dicséretet de viszont az baj hogy kevés cserém van :(. Lécci aki tud az kérjen cserét! Köszönöm :).
Na szerintem be is fejezem a regényblogolást xD. Pénteken ha lesz kedvem hozom a 'heti összefoglalót'. Addig is : jó hetet! Puszi: Dakotaa^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése